Gdzie zorganizować imprezę firmową w Warszawie? Polecane hotele w stolicy.

impreza firmowa w warszawie

Dlaczego warto?

Ludzie spędzają w pracy mnóstwo czasu i często muszą wspólnie z innymi rozwiązywać problemy czy stawiać czoła wyzwaniom. Jedno jest pewne – zdecydowanie lepiej robić to z tymi, z którymi jest się blisko.

To też może Cię zainteresować: TOP 5 miejsc na urodziny w Warszawie.

Imprezy firmowe są więc doskonałym sposobem na wzmocnienie relacji w zespole, ale i podkreślenia osiągnięć firmy. To jeden z najlepszych pomysłów na świętowanie. I nie ma znaczenia, czy organizujesz imprezę firmową podczas której będziecie celebrować branżowy sukces, czy spotkanie integracyjne, które ma zbliżyć do siebie pracowników. Imprezy firmowe przynoszą wiele korzyści, które wpływają zarówno na pracowników, jak i na samą firmę.

Organizacja imprez firmowych to inwestycja w kapitał ludzki i kulturę organizacyjną, a to przyczyni się do sukcesu i rozwoju przedsiębiorstwa. Przekonaj się, dlaczego warto organizować imprezy firmowe.

new drop

Integracja zespołu

To jedna z tych korzyści, która przychodzi na myśl, jako pierwsza. Impreza firmowa to świetny sposób na budowanie relacji w zespole i zacieśnianie więzi. Wspólne spędzanie czasu poza miejscem pracy pozwala na lepszą komunikację i większą swobodę.

gdzie zorganizować imprezę firmową w warszawie

Okazja, by docenić pracowników

Wiele firm decyduje się zorganizować imprezę firmową w formie nagrody dla swoich pracowników: by docenić trud, który wkładają w swoją pracę i ich bezpośredni wkład w rozwój firmy. Takie działania podnoszą motywację i napędzają do osiągania dalszych sukcesów.

Promocja firmy

Impreza firmy może stać się doskonałym sposobem na promocję przedsiębiorstwa, nie tylko wśród aktualnych i potencjalnych pracowników, ale też mediów i przyszłych kontrahentów. Takie działania pozytywnie wpływają na wizerunek firmy oraz wzmacniają jej tożsamość korporacyjną.

Redukcja stresu

Oderwanie się od codziennych obowiązków może okazać się najlepszym pomysłem na porzucenie rutyny i naładowanie baterii do dalszego działania. Zmiana otoczenia i perspektywy pobudza kreatywność i pozwala myśleć poza schematami – a to prowadzi do nowych pomysłów i lepszych rozwiązań.

Dobra zabawa

Wspólna impreza to czas, w którym między zarządem i pracownikami budują się luźniejsze relacje, wszyscy mogą poznać się bliżej, spędzić ze sobą czas i po prostu dobrze się bawić. To potrzebne i ważne, szczególnie wtedy, kiedy codzienna praca jest stresująca lub wyczerpująca.

Impreza firmowa krok po kroku

Planujesz zorganizować imprezę firmową? Wiesz już, że warto! Żeby jednak Twoja impreza okazała się sukcesem, musisz zadbać o kilka bardzo ważnych czynników. To one mogą okazać się kluczowe w planowaniu wspólnej zabawy. Pamiętaj, że plan to połowa sukcesu, ale warto też być elastycznym – czasami po prostu coś się nie udaje. Dzięki tym kilku radom zorganizujesz imprezę firmową, którą pracownicy zapamiętają na długo! A przynajmniej do kolejnego razu…

Jak zorganizować imprezę firmową krok po kroku i co należy wziąć pod uwagę już na etapie planowania? Zobacz sprawdzone sposoby, które przybliżą Cię do sukcesu!

gdzie zorganizować imprezę firmową w warszawie

Określ cel imprezy

Impreza imprezie nierówna. To, w jaki sposób zorganizujesz imprezę firmową powinno zależeć od tego, jaki jest właściwie jej cel. Czy ma to być integracja, celebrowanie osiągnięć firmy, a może okazja do nawiązania nowych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi? Cel imprezy firmowej będzie determinował każde Twoje kolejne działanie.

Wybierz idealne miejsce

Idealne miejsce na imprezę firmową to takie, które spełnia trzy najważniejsze kryteria:

  • Jest dostępne dla wszystkich uczestników imprezy
  • Lokal ma odpowiednią wielkość
  • Jest możliwość zapewnienia noclegu

Pozostałe szczegóły dopniesz już indywidualnie, jednak to są te warunki, które powinny być dla Ciebie priorytetem.

Stwórz harmonogram

Lubisz mieć plan, prawda? Nie ma w tym niczego złego, wręcz przeciwnie! Organizacja imprezy firmowej powinna opierać się o plan – jasny, szczegółowy i precyzyjny. W harmonogramie imprezy powinnaś umieścić takie informacje jak: przemówienia, prezentacje, atrakcje, czas na zabawę i rozmowy, ale też godziny wydawania posiłków czy ramowy czas trwania wydarzenia.

Zadbaj o menu

Wybierz menu, które będzie w miarę możliwości uwzględniać preferencje żywieniowe uczestników. Menu powinno być więc urozmaicone i oferować opcje dla wegan i wegetarian. Warto też zwrócić uwagę na osoby z alergiami pokarmowymi, np. chorujące na celiakię.

Sprawdź rozwiązania technologiczne

Jeśli w czasie imprezy firmowej mają być wygłoszone przemówienia lub prezentacje, upewnij się, że miejsce, w którym organizujesz imprezę posiada odpowiednie zaplecze technologiczne, takie jak ekran, rzutnik, nagłośnienie, etc.

Podziękuj za udział

Po zakończeniu imprezy podziękuj uczestnikom za udział i wspólnie podsumujcie wydarzenie. Dobrym pomysłem będzie też wysłanie podziękowań mailowo, a także rozesłanie fotorelacji z imprezy firmowej. To dodatkowo pozwoli pracownikom jeszcze długo wspominać wspólną zabawę.

Gdzie zorganizować imprezę firmową w Warszawie?

Stolica oferuje ogrom możliwości, kiedy szukasz miejsca, by zorganizować imprezę firmową. To, która lokalizacja będzie dla Ciebie najlepsza zależy od charakteru wydarzenia, liczby uczestników i budżetu, którym dysponujesz. Zwróć uwagę na kwestie logistyczne, takie jak dostępność parkingu, udogodnienia dla uczestników, odległość od przystanków komunikacji miejskiej lub postoju taksówek, ilość miejsc noclegowych, etc.

Nie wiesz, gdzie zorganizować imprezę firmową w Warszawie?
Oto nasza lista hoteli w stolicy, które spełnią wszystkie Twoje oczekiwania.

Arche Hotel Krakowska

Hotel to nowoczesny obiekt inspirowany stylem ArtDeco. Niebanalny wystrój gwarantuje relaks w luksusowych wnętrzach. Jednorazowo w obiekcie może przebywać aż 700 gości – miejsce doskonale więc sprawdzi się nawet na naprawdę dużą imprezę firmową, np. wtedy, kiedy konieczne jest zebranie pracowników z filii w różnych miastach. Arche Hotel Krakowska położony jest przy alei Krakowskiej, zaledwie 3 km od Lotniska Chopina i 7 km od centrum.

Dodatkowe informacje:

  • Ponad 700 miejsc noclegowych w 320 pokojach i 18 apartamentach
  • 17 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 1700 m2: każda dysponuje projektorem, ekranem i nagłośnieniem
  • Hotelowy parking naziemny i podziemny
  • Bar „No237” i restauracja „Impresja”
  • Przestronna siłownia i SPA z sauną

Hotel Riviera

Znajdujący się kilkanaście minut od lotniska Modlin hotel Riviera to idealne miejsce na imprezę firmową. Wystarczy zaledwie 15 minut samochodem, żeby uciec od zgiełku miasta i znaleźć się w urokliwym miejscu tuż pod lasem. Hotel daje możliwość zorganizowania przyjęcia na sali bankietowej, ale też w luźniejszej formie, takiej jak np. grill na świeżym powietrzu. Pomagają również w zapewnianiu dodatkowych atrakcji, takich jak karaoke, muzyka na żywo, etc.

Dodatkowe informacje:

  • sale imprezowe na 220 lub nawet 450 osób
  • duży teren zielony umożliwiający imprezy plenerowe
  • parking i ogród
  • 46 pokoi dla gości
  • 5 klimatyzowanych sal konferencyjnych od 15 do 600 osób, wyposażonych w ekrany, projektory, flipcharty, etc.

Hotel Warszawianka

Niesamowity hotel położony nad Zalewem Zegrzyńskim, tylko 35 km od Warszawy. Pozwala się zrelaksować i naładować baterie. Obiekt posiada 4 restauracje, ekskluzywne orientalne SHU SPA, aquapark, a nawet night club. Hotel Warszawianka posiada również rozległy teren rekreacyjny, który może posłużyć za miejsce do gier integracyjnych czy imprezy plenerowej. W hotelu znajduje się też Centrum Kongresowe, idealne do organizacji imprez firmowych.

Dodatkowe informacje:

New Drop
  • sala kongresowa z zapleczem technicznym mieszcząca nawet 1200 osób
  • 32 sale konferencyjne
  • 1600 m2 powierzchni eventowej
  • 700 miejsc noclegowych
  • 3 restauracje, club, Aqua Park
  • Bezpłatny parking na 500 samochodów
  • 14 ha terenu zielonego z plażą i przystanią
  • Szerokopasmowe łącze internetowe

Courtyard by Marriot Warsaw Airport

Czterogwiazdkowy hotel Courtyard by Marriot Warsaw położony jest przy samym lotnisku Chopina, zaledwie 9 km od centrum Warszawy. Bez trudu można dotrzeć tam bez samochodu – świetnie skomunikowany za pomocą komunikacji miejskiej, zarówno kolejki, jak i autobusów. Hotel idealnie sprawdza się zarówno dla klientów prywatnych, jak i biznesowych.

Dodatkowe informacje:

  • 241 pokoi, w tym 5 apartamentów
  • room service 24h
  • lobby bar, klub fitness
  • parking
  • 13 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 764 m2
  • klimatyzowane sale wyposażone w projektory full HD i sprzęt audio
  • dedykowany opiekun każdej imprezy

Rekomendowane artykuły