*Prosimy o przemyślane i dopasowane zgłoszenia 🙂
Social Media & Content Manager – Lifestyle & Fashion
Miejsce pracy: Warszawa
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / B2B
⭐️Opis stanowiska:
Szukamy osoby o wysokim poziomie kreatywności i pasji do branży beauty, fashion oraz lifestyle, która będzie odpowiedzialna za tworzenie angażujących treści w mediach społecznościowych i aktywne śledzenie najnowszych trendów. Twoim zadaniem będzie tworzenie unikalnych materiałów, które wzmocnią wizerunek naszej marki i przyciągną uwagę naszej społeczności.
🎯Do Twoich głównych obowiązków będzie należeć:
- rozwój i wdrożenie strategii komunikacyjne, która będzie wzmacniać obecność naszej marki na rynku
- prowadzenie naszych kanałów social media, w tym pilnowanie stabilnego wzrostu kanałów pod względem liczby obserwujących i zasięgów;
- współtworzenie wysokiej jakości contentu, zarówno pod kątem kampanii wizerunkowych, jak i promocyjnych;
- wykorzystywanie naszego studia do tworzenia contentu oraz sesji zdjęciowych w razie potrzeby (video, foto oraz packshoty).
- monitorowanie KPI kanałów social media i kampanii contentowych, a także bieżące kontrolowanie wyników, wyciąganie wniosków i wprowadzanie optymalizacji w razie konieczności;
- aktywne śledzenie trendów w branży beauty, lifestyle i fashion oraz wykorzystywanie ich w tworzeniu innowacyjnych kampanii;
- współpracę z innymi członkami zespołu, a także pozostałymi działami w firmie.
📥Czekamy na Twoje zgłoszenie, jeśli:
- masz minimum 2-letniego doświadczenie na podobnym stanowisku oraz w tworzeniu kreatywnych treści w branży beauty, fashion lub lifestyle;
- cechujesz się wysoką kreatywnością oraz umiejętnością wdrażania nowoczesnych pomysłów w życie;
- wykazujesz się znajomością aktualnych trendów, jesteś na bieżąco z najlepiej performującymi formatami oraz popularnymi i ciekawymi influencerami;
- masz doskonały zmysł estetyczny i umiejętność tworzenia wizualnie atrakcyjnych materiałów;
- jesteś kreatywna/y i nie boisz się odważnych pomysłów;
- nie straszna Ci samodzielność w realizacji projektów oraz posiadasz umiejętności pracy w dynamicznym środowisku;
- jesteś biegła/y w korzystaniu z narzędzi do tworzenia treści photo i video;
- dbasz o szczegóły, a multitasking to Twoje drugie imię.
🤝 Zapewniamy:
- zatrudnienie w oparciu o Umowę Zlecenie lub B2B;
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;
- pracę pełną wyzwań, odpowiedzialności oraz sprawczości,
- świetną atmosferę pracy w prężnie rozwijającej się firmie Izabeli Janachowskiej;
- dużą autonomię działań;
- sprzęt i narzędzia niezbędne do pracy.
Prześlij swoje CV wraz z poniższą klauzulą na adres: rekrutacja@janachowska.pl z krótką informacją, dlaczego to Ty nadajesz się świetnie na to stanowisko, w temacie wiadomości wpisując „Social Media & Content Manager”.
Dołącz do Janachowska – Party&Wedding i kształtuj z nami przyszłoś branży eventowo – ślubnej.
Z niecierpliwością czekamy na powitanie Ciebie w naszym zespole!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).