Oferta pracy
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
– obsługa kadrowo- płacowa firmy
– sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US, PFRON,
– kontrola czasu pracy,
– wprowadzanie, dekretowanie oraz księgowanie dokumentów,
– przygotowywanie płatności,
– księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych,
– wystawianie faktur sprzedaży,
– sporządzanie raportów i zestawień,
– inne zadania zlecone przez przełożonego,
– współpraca z innymi działami firmy.
WYMAGANIA
– min. 2 lata doświadczenia w ww. zakresie,
– dobra znajomość programu MS Office,
– praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatkowych, ustawy o rachunkowości
– skrupulatność, terminowość oraz odpowiedzialność za powierzone zadania,
– umiejętność obsługi systemów księgowo-płacowych (PŁATNIK, Enova).
CO OFERUJEMY:
– stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– pracę w młodej rozwijającej się firmie,
– dobrą atmosferę pracy.
Twoje CV wraz z poniższą klauzulą prześlij na adres: rekrutacja@weddingdream.com w temacie wiadomości wpisując „Księgowość”.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).