Oferta pracy
Twój zakres obowiązków:
- realizacja zadań operacyjnych zapewniających prawidłowe funkcjonowanie platformy sprzedażowej,
- testowanie nowych funkcjonalności,
- weryfikacja produktów dodanych przez Sprzedawców oraz kontakt z Partnerami, udzielanie wskazówek i pomoc przy wprowadzeniu produktów,
- bieżące czuwanie nad poprawnym działaniem mechanizmów sklepowych,
- wsparcie działu w pozostałych obszarach operacyjnych.
Nasze wymagania:
- znajomość obsługi i działania sklepów internetowych z poziomu administratora,
- umiejętność tworzenia raportów (bardzo dobra znajomość excela),
- samodzielność w planowaniu i organizacji własnej pracy,
- umiejętność reagowania na zmieniające się otoczenie rynkowe, konkurencję oraz aktualne trendy specyficzne dla e-commerce,
- pomysłowość, innowacyjność oraz nieszablonowe myślenie,
- podstawowe umiejętności graficzne i umiejętność redagowania opisów,
- znajomość platformy e-commerce Magento będzie dodatkowym atutem,
- znajomość angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym.
To oferujemy:
- wpływ na rozwój innowacyjnego biznesu,
- zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę pełną wyzwań i odpowiedzialności,
- niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon),
- bardzo dobrą atmosferę pracy w najprężniej rozwijającym się marketplace ślubnym w Polsce.
Twoje CV wraz z poniższą klauzulą prześlij na adres: rekrutacja@weddingdream.com w temacie wiadomości wpisując „E-commerce”.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).